Een sportieve oceaangeur
De herengeur Antonio Puig Aqua Quorum werd in 1994 op de markt gebracht door het merk Antonio Puig van het Spaanse parfum- en designhuis Puig uit Barcelona. Met Aqua Quorum heeft Antonio Puig zijn collectie en zijn eigen productmerk Quorum uitgebreid met een lichte, verkwikkende, aromatische geur met aquatische frisheid. Terwijl de eerste geur Quorum meer een charismatische, elegante en rijke geur is voor moedige mannen, is Aqua Quorum een sportieve, frisse, zomerse en aquatische oceaangeur, tijdloos modern en gewijd aan een jongere generatie. Aqua Quorum is een heldere en frisse mannengeur die de drager onderdompelt in de zonovergoten blauwe diepten van de zee, die een gevoel van welzijn geeft als een zachte, briesende zeebries, die de zintuigen verwent met de geurige aroma's van de zomerse natuur en die sportieve activiteiten begeleidt met een sprankelende, verkwikkende geur.
De reclamecampagnes van midden jaren 90 presenteerden de fascinerende, verfrissende fougèregeur Antonio Puig Aqua Quorum in reclamefoto's en tv-spots. Naast de sobere flesfoto's wordt het mannenparfum ook gepromoot in prachtige beelden van de zee. Inspirerende, verfrissende en veelzijdige blauwe onderwater- en oceaanbeelden met borrelende luchtstromen in de diepte, de Aqua Quorum-flacon die in de oceaan duikt, onderwaterwerelden of de heldere schittering van binnendringende zonnestralen. In Spaanse tv-reclame was het mannenparfum Antonio Puig Aqua Quorum te zien in een korte commercial in verband met de 29e zeilwedstrijd Copa América de Vela (America's Cup of Sailing) in San Diego in 1995. De tv-reclame toont het Spaanse team dat actief deelneemt aan de zeilwedstrijd en dynamisch over zee glijdt op hun jacht, evenals fascinerende beelden van de onderwaterwereld beneden en het Antonio Puig Aqua Quorum-flesje als de geur van de Copa América de Vela.