Minimalisme en klasse
Nicheparfumerieën zoals Bois 1920 vertrouwen minder op de impact van internationale reclamecampagnes dan op de kwaliteit en expressiviteit van hun parfums. Bois 1920 maakt ook gebruik van de kracht van sociale media om zijn populariteit te vergroten. Het bedrijf presenteert zijn creaties in esthetische beelden en korte video's op Facebook, Instagram en YouTube. Voor Bois 1920 Cannabis en de bijbehorende geuren Cannabis Fruttata en Cannabis Salata heeft het parfumhuis een één minuut durende reclame voor YouTube gefilmd waarin de geuren van de Cannabis Collection worden gepresenteerd.
Enkele hennepbladeren bewegen van rechts naar links in het beeld en benadrukken de getoonde flacon. Aan de linkerkant verschijnt de naam Bois 1920 Cannabis in het eigen lettertype van het bedrijf met de iconische gouden stip in de O. De kleur van de flacon verandert van weelderig grasgroen naar citroengeel wanneer de Cannabis Fruttata wordt gepresenteerd. Voor de Cannabis Salata verschijnt een ruisende branding op de achtergrond. Op Instagram staat de Bois 1920 Cannabis samen met de Fruttata en de Salata op de foto. Het "Trio Infernale" staat naast elkaar op twee van de diepgroene dozen; de O met de stip erin is te zien op de voorgrond en een hennepblad is eronder aangegeven. De opstelling staat tegen de achtergrond van een romantische strandfoto waarin de grenzen tussen zand, lucht en aarde vervagen.
Een andere foto toont Cannabis Eau de Parfum naast Fruttata tegen een effen witte achtergrond. Het groen en geel van de flesjes gloeien intens op, terwijl de donkere schaduwen van hennepbladeren op de witte muur dansen. Voor de presentatie heeft het parfumhuis een uitgebreide brochure gemaakt waarin alle geuren in detail worden gepresenteerd. De flacon van Bois 1920 Cannabis staat naast de omdoos voor een woud van cannabisplanten. De geurpiramide staat vermeld in het Italiaans en Engels en een korte tekst beschrijft de buitengewone geurbeleving van het parfum.