Bij Omnia Crystalline ontmoet blote huid fijne sieraden en parfum
Het betoverende gezicht van de Bvlgari Omnia Crystalline L'Eau de Parfum reclamecampagne is het Litouwse model Edita Vilkeviciute. De blondine verschijnt volledig naakt in de campagne, maar is desondanks elegant in scène gezet. Bvlgari combineert op kundige wijze een parfum- en sieradencampagne. In de tv-commercial draagt model Edita niets anders dan wat Bvlgari-juwelen en het sensuele parfum Omnia Crystalline. Ze beweegt haar lichaam langzaam op de muziek, maar toch komt de reclame op geen enkele manier vulgair over.
Voor de kijker van de reclame voor Bvlgari Omnia Crystalline worden slechts kleine delen van de vrouwelijke rondingen van deze mooie vrouw onthuld. Haar smetteloze figuur en elfachtige huid zijn elegant geënsceneerd in een sensuele beeldvideo. In de laatste scène is te zien hoe het parfum Bvlgari Omnia Crystalline L'Eau de Parfum van Bvlgari langzaam vervaagt, waardoor de kijker het zacht omlijnde silhouet van Edita ziet, die met haar rug naar de kijker toe uit beeld loopt. Een delicate, vrouwelijke vlek die de schoonheid van vrouwelijke rondingen sensueel benadrukt.
Edita Vilkeviciute is ook voor de camera verschenen voor de campagnes voor Bvlgari parfum Omnia Amethyste, Omnia Indian Garnet en Omnia Coral. Ze werkt ook met andere bekende labels zoals Louis Vuitton, Calvin Klein en Karl Lagerfeld. Ze is verschillende keren de covergirl van Vogue geweest, waardoor ze een model in de luxe categorie is - perfect voor het parfum Bvlgari Omnia Crystalline.