Schone geuren herinneren ons aan de kleine momenten van geluk
De visie van Clean begon in 2003: een geur die een eerbetoon is aan de kleine momenten van geluk in het dagelijks leven. Schoon, puur en discreet op de achtergrond, maar altijd waarneembaar. Clean is ervan overtuigd dat iedereen zijn eigen ervaringen associeert met bepaalde geuren. Deze herinneringen zijn net zo individueel als de mensen zelf.
Het spreekt dus voor zich dat iedereen intuïtief zijn eigen geurcombinatie kan creëren. Layering" was geboren. Maar Clean gaat nog verder. De naam moet het programma zijn, de geuren moeten niet alleen zo fris en puur ruiken als een stuk zeep. De producten zelf moeten ook puur zijn. Dit betekent dat de parfums niet getest zijn op dieren en geen dierlijke producten bevatten. De verpakking is gemaakt van 100% gerecycled papier en de flesjes zijn gemaakt van gerecycled materiaal. Simpel, nostalgisch en bewust - dat zijn de uitgangspunten van het bedrijf.
Clean Air sluit volledig aan bij de Clean geuren en roept herinneringen op aan heldere, milde dagen in de vroege zomer, wanneer alles nog open is en de zomer eeuwig lijkt. De geur kan individueel gedragen worden door mannen en vrouwen of gecombineerd worden met alle andere Clean geuren als onderdeel van geur layering. Het resultaat is een compositie die uniek is in de wereld.
Ruhi Patel vertelde welke van haar herinneringen ze associeert met Clean Air: "Clean Air roept de betoverende luchtigheid op van een ballonvaart over de Himalaya, het verkwikkende gevoel van een oneindige horizon. De zijdeachtige, poederige basisnoot creëert een gevoel van gewichtloze sensualiteit."