Onze naam is onze belofte
De bekendste zal de tweeënhalve minuut durende imagofilm "Our Name is Our Promise" zijn, waarin niet alleen Clean Blossom maar het hele Clean-assortiment wordt gepresenteerd. Ook hier staat naast de geuren milieuvriendelijkheid centraal. De imagofilm begint met de woorden "onze naam is onze belofte", gevolgd door de termen die het zelfbeeld van Clean kenmerken: "Simpel", "Nostalgisch" en "Bewust".
Bij Clean kunnen deze termen vertaald worden als eerlijk, waarderend en bewust. Clean wil ons eraan herinneren om altijd rekening te houden met de behoeften van anderen en betrekt ook dieren en planten als deze anderen in de imagofilm. Alleen dan kunnen we genieten van de perfecte momenten en ze delen met anderen, is de boodschap van Clean.
Clean is regelmatig vertegenwoordigd in de gedrukte media met advertenties en persberichten. In Duitsland worden advertentiecampagnes voornamelijk geplaatst in de tijdschriften Cosmopolitan, Instyle en Allure. Sociale netwerken zijn ook een belangrijke pijler in de marketingmix van Clean, waar voortdurend informatie over nieuwe producten, het belangrijkste bedrijfsnieuws en medewerkers van het bedrijf wordt gepubliceerd. Clean volgt ook zijn motto om zich eerlijk, respectvol en bewust te gedragen op het internet.
Het milieubewustzijn van dit bedrijf wordt weerspiegeld in elke foto die online wordt gepubliceerd. Een van nature positieve kijk op de wereld en mensen die het zonder oppervlakkige erotiek kan stellen en zich in plaats daarvan richt op nabijheid tot de natuur en natuurlijke schoonheid.