Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-40%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Clean Sparkling Sugar

De geur +

Clean Sparkling Sugar - Vrolijk, vriendelijk en een beetje sexy

Clean Sparkling Sugar is een eau de parfum dat vrolijk het leven in wenkt, vol zelfverzekerdheid en zelfvertrouwen, en eindigt met een flirterige knipoog. De zoete fruitige noten verraden het speelse karakter van de geur, maar het is nooit te zoet, nooit kinderachtig, maar altijd bewust positief. Sparkling Sugar begint met muskusachtige ambrettezaden en fruitige zwarte bes. Prikkelende perziknectar definieert de hartnoot en krijgt een zoete en pittige touch door suiker. Jasmijn zorgt voor klassieke elegantie. Met lichte houtsoorten en witte muskus blijft de basisnoot net zo vrolijk en helder als het begin. Alleen tonkaboon voegt wat zachte diepte toe met een grote delicatesse.

Clean gebruikt de Sparkling Sugar-flacon om de aandacht te vestigen op de samenwerking met Earthday.org en hun campagne "Protect our species". De kristalheldere, minimalistische fles heeft een wit etiket met een opvallend lieveheersbeestje. Dit staat symbool voor de campagne, die de toenemende bedreiging van bestuivende insecten zoals het lieveheersbeestje onder de aandacht brengt. De fles past perfect bij de filosofie van een Clean beautybedrijf. Helder glas, eenvoudige vormen en een houten dop weerspiegelen de focus op de essentie, namelijk de inhoud van het prachtige parfum van Clean Sparkling Sugar.

Jérôme Epinette, geboren in Bourgondië, is een van de meest gewilde "neuzen" als het gaat om uitzonderlijke signatuurgeuren. Hij werkt sinds 2003 voor Robertet en is sinds 2006 gevestigd in de vestiging van het bedrijf in New York. Zo is ook de samenwerking met het Amerikaanse bedrijf Clean tot stand gekomen. In Sparkling Sugar combineert Epinette hoogwaardige natuurlijke geuren met de beste synthetische geuressences tot een brutaal, fun-loving parfum. Zijn werk met een moodboard kan hem hierbij geholpen hebben. De parfumeur gebruikt dit hulpmiddel graag om de ontwikkeling van een geur te visualiseren.

Clean gebruikt ook het lieveheersbeestje in de reclamecampagne. Het vliegt naar de bloem naast de flacon, bestuift deze en vliegt weer weg. De 90 seconden durende reclamefilm combineert de presentatie van het flesje door een jonge vrouw met informatie over lieveheersbeestjes en de earthday.org campagne. Daarnaast ondersteunen verschillende productfoto's de bloemig-frisse, fruitig-gourmand geur. Op alle foto's zijn roze suiker en bloemen te zien. Hoewel er volgens de ingrediënten geen bloemen in het parfum zitten behalve jasmijn, geeft Clean Sparkling Sugar de indruk van een bloemenweide met aan de rand een picknick van heerlijke desserts.

Parfümeur:
Jérôme Epinette
Jaar van uitgave:
2023
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten