De eigentijdse interpretatie van een klassieke fougèregeur
Clive Christian Noble VII Rock Rose wordt gepresenteerd in een clip die zich onderscheidt van al het voorgaande. De fles verschijnt tussen rotsen op de hypnotiserende klanken van een ritmisch dreunende bas. De kijker wordt door de bizarre landschappen gevlogen vanuit het perspectief van een vogelvlucht en krijgt een glimp te zien van het kale rotslandschap. Hier ontvouwt zich de rotsroos. De rotsroos is bijna gewoon van vorm, maar lijkt met haar intense roze kleur op een explosie van kleur. Er wordt gezegd dat het een helende werking heeft en een kalmerend effect op de rusteloosheid van het hart.
Ingebed in donker violet lijkt het rood met zijn metallic gloed en reliëfschrift op een mysterieuze verschijning. Het getal zeven in Romeinse cijfers kenmerkt het uiterlijk van de flacon. "Queen Anne", de vermelding van deze naam verhoogt de spanning van de succesvolle clip.
Clive Christian Noble VII Rock Rose wordt gekenmerkt door een mix van dynamiek en hypnotiserend zweven. De hele presentatie van de reclamecampagne biedt de look van een urban club. Een mix van dronevluchten en neonletters kenmerkt een tijdperk waarin de wereld van geuren in tweeën wordt gesplitst: Naast de merkproducten is er de luxueuze nichemarkt - gecreëerd voor de fijnproever.
De persoonlijkheid die Clive Christian Noble VII Rock Rose draagt, beheerst het spel van subtiele effecten met gemak. Ver van alles wat vulgair is, gaat ze voor de plaatsen en momenten die het unieke vieren. Het is het spel van contrasten met het onverwachte dat hier wordt onthuld. Het is een eigen geurtaal. De evenwichtsoefening is een succes: De moderne fougère-interpretatie van een klassieke stijl combineert de kenmerken van het geuricoon Clive Christian met avant-gardistische klasse.