Dsquared² Icon pour Femme - Een moderne geur tussen bedwelmende verleiding en sprankelende levensvreugde
Verkwikkende fruitige noten, sensuele bloesems, zoete praliné en kostbare houtsoorten worden in Dsquared² Icon pour Femme gecombineerd tot een bedwelmende mix vol verrassingen. Deze geraffineerde en veelzijdige geur voor vrouwen wisselt sprankelende levendigheid, vrouwelijke delicatesse en onweerstaanbare verleiding vakkundig af.
Een verfrissend fruitige topnoot opent de opwindende compositie. Mandarijn en citroen smelten samen met een zomers, wrang akkoord van zwarte bes en de tintelende kruidigheid van roze peper. Een verleidelijke zee van bloemen ontvouwt zich in de hartnoot. Een harmonieuze mix van Indiase en Egyptische jasmijn geeft de geur een delicate vrouwelijkheid, terwijl knapperig-zoete praline en een fijn zoutakkoord de geur veranderen in een onweerstaanbare delicatesse. Fijne houtnoten van sandelhout, acigalahout en essen vormen de basis van het verfijnde Dsquared² Icon pour Femme. De subtiele elegantie van de houtnoten, een sensuele muskusachtige nuance en het gourmandzoete aroma van fijne vanille ronden de verfijnde compositie af en geven het een behaaglijke warmte en aangename diepte.
Terwijl Dsquared² Icon pour Femme zelf boeit met zijn veelzijdige en verleidelijke geur, maakt de flacon indruk met zijn moderne minimalisme. Met zijn heldere vormen en elegante zwart-witte ontwerp is de hoogwaardige flacon een echte blikvanger en een hoogtepunt in elke geurcollectie.
De iconische zwart-wit look van de flacon wordt ook gebruikt in de Dsquared² Icon pour Femme reclamecampagne. De reclame voor het Icon parfum toont jonge modellen - mannen en vrouwen - in de ongebruikelijke ontwerpen van het label. Oversized replica's van het flesje zetten de geur in scène.
Achter het verleidelijke Dsquared² Icon pour Femme zit het bekende modelabel Dsquared² van ontwerpersduo Dean en Dan Caten. De twee Canadezen zijn een tweeling en richtten in 1994 hun eigen modelabel op in Milaan. Aanvankelijk verkocht Dsquared² alleen herenkleding, maar na een paar zeer succesvolle jaren breidde het bedrijf zijn portfolio uit en biedt nu ook dames- en kinderkleding, accessoires en parfums.
De tweeling speelt graag met experimentele ontwerpen en creëert zeer ongebruikelijke creaties. Daarom ontwerpen ze vaak podiumoutfits voor verschillende muzikanten. Tot hun grootste en bekendste klanten behoren de Amerikaanse supersterren Madonna, Britney Spears, Christina Aguilera en Beyoncé en Tokio Hotel-zanger Bill Kaulitz. Dsquared² heeft ook gewerkt voor de voetbalclubs Juventus Turijn en FC Barcelona.