Eén foto spreekt boekdelen
Christian Audigier hield net zoveel van de kleurrijke popartmotieven als van de tatoeagemotieven uit de jaren 1950, die ook Don Ed Hardy inspireerden, die zijn naam in licentie gaf aan Audigier. Ze zijn dan ook overal terug te vinden in zijn werk. Groot, luid, kleurrijk en niet te missen. Op een mok, een T-shirt, een dop of een fles.
De talloze afbeeldingen op de kartonnen verpakking van de Ed Hardy Hearts & Daggers Women fles zijn als een prentenboek voor volwassenen. Harten, schedels, omlijst door bloemen, adelaars, wolven, dolken en nog veel meer schreeuwen het letterlijk uit. Ze nodigen je uit om de fles op te pakken en de geur van Ed Hardy Hearts & Daggers Women te ontdekken. Het parfum werd gelanceerd in 2009, op een moment dat YouTube al bestond maar nog geen grote rol speelde. Anders had Christian Audigier, de vriend van de grote gebaren, zeker een heel reclamefilmpje voor het parfum Ed Hardy Hearts & Daggers Women speciaal voor dit medium gemaakt. Vrienden van het parfum, en dat zijn er genoeg, moeten het echter doen met de fotocampagnes.
Die richten zich allemaal op de felgekleurde verpakking, de roze flacon en het Hearts & Daggers-motief. De oprichter van Ed Hardy, die inmiddels helaas is overleden, kreeg het voor elkaar dat vrouwen die niet van zijn mode hielden de geur van Ed Hardy Hearts & Daggers Women droegen. De bonte mengeling van akkoorden is aantrekkelijk en blinde geurmonsters zorgen er herhaaldelijk voor dat de geur hoog wordt geprezen. Natuurlijk moeten de dames van fruitige en zoete geuren houden, iets wat inderdaad niet voor alle dames geschikt is. Maar wie van zulke geuren houdt, moet ook Ed Hardy Hearts & Daggers Women proberen en zich laten verrassen.