De vrouwelijke elegantie van 5th Avenue After Five blijft in het geheugen gegrift
Toen Elizabeth Arden 5th Avenue After Five werd gelanceerd, was actrice Catherine Zeta-Jones het gezicht van de campagne. Er is 15 jaar later geen reclamefilmpje meer, als dat er al ooit geweest is. In 2020 zijn er slechts een paar beelden waarop Catherine Zeta Jones te zien is op een soort "theekransje", in overeenstemming met de naam "after five". Ze is elegant gekleed. Op de achtergrond zijn gelijk geklede dames te zien, terwijl de fles Elizabeth Arden 5th Avenue After Five op de voorgrond staat. Dit beeld is ook de opmaat naar een video. Daarin worden de bestanddelen en het parfum voorgesteld als elegant, sensueel, sprankelend, fris en harmonieus.
Maar aangezien Elizabeth Arden 5th Avenue After Five al sinds 2005 op de markt is, is het niet echt verrassend dat er geen reclame meer is. Elizabeth Arden 5th Avenue After Five spreekt dames aan die de dag door willen gaan met een elegante vrouwelijke geur. Ze willen geen romantisch zoete en meisjesachtige parfums dragen, maar hun eigen vrouwelijke elegantie benadrukken, altijd en overal. Je hoeft niet te wachten tot de klok vijf uur slaat om theetijd in te luiden, en je hoeft ook niet in een elegant kantoor of winkel te werken om Elizabeth Arden 5th Avenue After Five te dragen. Het is genoeg om een harmonieuze, zachte geur te dragen met een mooie houdbaarheid en een fijne sillage die je de hele dag vergezelt.