Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-34%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Escada Show me Love

De geur +

Steel de show met de buitengewone Escada Show me Love

Voor het winterseizoen 2022/23 heeft Escada met Show me Love een sensuele en zoete geur gecreëerd. De verleidelijke damesgeur in de limited edition viert de liefde en het leven en creëert een echte storm van enthousiasme met zijn boeiende veganistische samenstelling. Het sensuele, gourmand parfum is de perfecte metgezel voor zelfbewuste, moderne vrouwen die hun vrouwelijkheid vakkundig etaleren en graag de aandacht trekken.

De extravagante creatie opent met een fruitige, sappige bosbessennoot, die zich combineert met een sensuele jasmijnexplosie in het hart van de geur. De delicate bloesems en zoete bessen worden in de basis vervangen door een heerlijk bosbessenmacaronakkoord, dat zorgt voor een harmonieuze finish met zijn verslavende zoetheid en delicaat smeltende romigheid.

Met het verleidelijke Escada Show me Love heeft het modebedrijf een ware liefdesverklaring aan de liefde zelf gecreëerd. De intense, sensueel zoete geur viert de lichtheid van verliefdheid en het zorgeloze geluk van het leven. En de exclusieve flacon in beperkte oplage heeft een bijpassende, romantische hartvormige look.

De hartvormige flacon is glanzend, intens rood met een kleiner, wit hartdetail in het midden. De merknaam staat in reliëf onderaan. De opvallende kartonnen verpakking is helemaal versierd met het woord "Love", dat is vormgegeven in de stijl van een klassiek retro Broadway-bord met felverlichte gloeilampen.

In de reclamecampagne wordt de betoverende Escada Show me Love opgevoerd als een echte Broadway-ster. In de printcampagne staat de buitengewone flacon in het middelpunt van de belangstelling. Het roodfluwelen gordijn op de achtergrond en de kleine, gouden showtrap zetten de hartvormige flacon vakkundig in scène.

De reclame speelt ook met het Broadway-motief. We zien een jonge vrouw in een oogverblindende jurk met lovertjes die zich backstage voorbereidt op haar grote optreden. Het belangrijkste accessoire is misschien wel haar Escada Show me Love. Ze pakt de hartvormige fles van de kaptafel, spuit de onweerstaanbare geur op en loopt dan zelfverzekerd naar het gordijn, waar ze - met de fles in haar armen - het publiek met een groots gebaar begroet.

Het modelabel Escada, dat schuilgaat achter de prachtige Escada Show me Love, is een echt Europees succesverhaal. Het merk werd in 1976 opgericht door Margaretha Ley, een Zweeds model en kleermaker opgeleid aan het Koninklijk Hof, en haar Duitse echtgenoot Wolfgang Ley. De inspiratie voor de welluidende naam kwam van een Iers renpaard.

De ongewone en kleurrijke ontwerpen van Margaretha Ley hielpen het bedrijf al snel aan internationaal succes en de oprichters openden al snel nieuwe gebieden van het bedrijf - zoals tweede lijnen, accessoires, handtassen, schoenen, cosmetica en natuurlijk geuren.

In 1992 nam Wolfgang Ley de leiding van het bedrijf over na de dood van zijn vrouw aan kanker, maar in 2006 trad hij terug als CEO. Tegenwoordig is Escada eigendom van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Regent L.P.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Jaar van uitgave:
2022
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten