Elegantie heeft geen campagne nodig
Het Giorgio Armani-label is wereldberoemd en heeft geen grote campagnes nodig. In het geval van Giorgio Armani Eau de Cedre vertrouwde het label op mond-tot-mondreclame en het succes van de geur geeft Armani gelijk. Industriegigant L'Oreal brengt de eau de toilette op de markt en samen met Armani werd besloten om alleen een fotocampagne te voeren waarin de flacon centraal staat. Het doel was om te voorkomen dat bepaalde gezichten en types geassocieerd zouden worden met de geur, want Giorgio Armani Eau de Cedre is voor alle mannen die de voorkeur geven aan iets lichters, vooral in de zomer.
De frisse, groene, houtachtige aanwezigheid wordt vaak vergeleken met thee die op ceders valt, als verwijzing naar de beroemde roman "Snow Falling on Cedars". In feite zijn de geur van thee, cederhout en aromatisch leer heel duidelijk, maar toch onverwacht licht. Giorgio Armani Eau de Cedre is een heerlijke geur die altijd en overal gedragen kan worden, zowel overdag als 's avonds, op een zakenreis of tijdens romantische uurtjes voor twee. De aanwezigheid van Giorgio Armani Eau de Cedre biedt een verleidelijke lichtheid die gewoonweg verrukt.
Het label zegt zelf over de manneneau de toilette dat het de kwintessens is van de Armani-stijl. Of je nu wel of niet van de mode en accessoires van Giorgio Armani houdt, is totaal irrelevant voor de passie waarmee de geuren van het label zichzelf bekend maken en zelfs die mannen voor zich winnen die anders niets met Armani zouden hebben. Je kunt Giorgio Armani Eau de Cedre immers dragen wanneer je maar wilt, in de winter of in de zomer, het helpt je het hoofd koel te houden in het stressvolle dagelijkse leven en is ook ideaal voor een avondje uit in de club.