De meester zelf modellen voor Giorgio Armani Eau pour Homme
Om de reclamecampagne voor Giorgio Armani Eau Pour Homme bijzonder authentiek te maken, koos de modeontwerper voor een uiterst passend concept. Natuurlijk was het voor Giorgio Armani in 1984 heel belangrijk om zijn principes uit de mode-industrie over te brengen op zijn geurcreaties voor zijn eerste parfum. Het resultaat is dat de eau de toilette duidelijk exclusiviteit, stijl en understatement uitstraalt. Om zijn nieuwe ambities als parfumontwerper geloofwaardig te maken, trad de internationaal bekende en perfectionistische modeontwerper persoonlijk op als het gezicht van de reclamecampagne.
Giorgio Armani begon zijn carrière als modeontwerper en werd al snel een legendarisch icoon van de internationale haute couture. Topmodellen van over de hele wereld presenteren zijn uitzonderlijk stijlvolle en meesterlijke collecties op de belangrijkste catwalks ter wereld, bijvoorbeeld in New York, Milaan, Parijs, Londen en Berlijn. Zijn creaties weerspiegelen zowel de invloeden van zijn Italiaanse roots als de ervaringen van zijn vele reizen.
Giorgio Armani 's kosmopolitische en zelfverzekerde houding en zijn stijlvolle elegantie vormen dan ook de basis voor de verleidelijke geurcreaties van het huis Armani, die razend populair zijn bij zowel mannen als vrouwen. De geurnuances van Eau Pour Homme zijn daarom ook een uitdrukking van het Italiaanse "dolce vita". Met deze essentie heeft de ontwerper opnieuw een meesterwerk afgeleverd.