Hollister Festival Nite for Her neemt je mee in een wereld van feesten en evenementen
De casual mode van Hollister, geïnspireerd door de surfers aan de Californische kust, wordt aangevuld met moderne geuren. De parfums van het merk Abercrombie & Fitch zijn net zo jong, casual en vrij als de kleding.
Voor het vrouwenparfum van 2019, Hollister Festival Nite for Her, koos het label voor een nachtelijke setting waarin alleen de hoofden en outfits van de dansers zichtbaar zijn in het donker. Lichtreflecties van hun neonkleurige armbanden doordringen de nacht en passen bij de aromatische facetten van Hollister Festival Nite for Her: glinsterend licht weerspiegelt de nuances van kokosnoot, roze en oranje die van fresia en mandarijn, levendig paars die van orchidee en zwarte bes. Gouden reflecties van licht doordringen de dansers, die reikhalzend uitkijken naar de ochtend met zijn roze wolken.
"I came in for the action": deze soundtrack van de video uit 2019, gefilmd op een strandfestival, beschrijft precies de stemming van de protagonisten: de jongens en meisjes die zijn gekomen om rond het vuur te dansen, gedreven door de ritmische klanken van de festivalsoundtrack, en daarna af te koelen in het water. De campagne voor de geuren Hollister Festival Nite for Her/Him is een vervolg op de video Festival Vibes uit 2018, waarin de dansers op het festival te zien zijn tot de schemering valt.
De video is geregisseerd door het jonge filmbureau tntdirectors, namelijk Tarik Malak en Timothy Douglas. Net als de Hollister geuren, komen de twee bekroonde creatieve regisseurs en verhalenvertellers uit de modewereld, waar ze reclamefilms hebben geproduceerd voor labels als Nike, Hermès en Marc Jacobs. De Brits-Franse Tarik en Engels-Ierse Timothy kregen internationale erkenning met hun korte modefilm "Into the Glitch", die in 2016 een prijs won op het Australian International Fashion Film Festival.