Posterreclame en mond-tot-mondreclame
Jimmy Choo was spot on met de samenstelling van de geur en de verpakking. Jimmy Choo Blossom, op de markt gebracht door Inter Parfums, was even overtuigend in het simuleren van de lichtheid van zijn geur met vrouwenbenen in spannende schoenen en kleurrijke zomerjurkjes. Hiermee wordt de doelgroep van verfijnde, feestvierende en schoonheidsbewuste vrouwen bereikt.
Jimmy Choo kan voor de reclame volledig vertrouwen op mond-tot-mondreclame en de jongere generatie: al snel nadat de eerste parfumsprays in parfumerieën waren geplaatst, namen YouTubers en influencers de boodschap van Blossom over in video's. Als je de korte video's bekijkt, zie je dat je de geur van Blossom ziet. Bij het bekijken van de korte video's valt op hoe stijlvol de recensenten hun persoonlijke Jimmy Choo Blossom presenteren. Gekleed in hun mooiste zomerjurkjes, perfect gestyled en met chique accessoires presenteren ze zich als doelgroep en met het gewenste jeugdige enthousiasme. Het idee achter de frisse, bloemige mix van het parfum Jimmy Choo Blossom is gerealiseerd via de posterreclame. Levendige vrouwen houden van de glitter en glinstering van de buitenverpakking en de sprankeling van de flacon.
Jimmy Choo Blossom inspireert niet alleen de jonge generatie vrouwen met zijn combinatie van elegant design, heldere kleuren en vrolijke geur. In de vervolgadvertenties zijn ook elegante dames uit andere leeftijdsgroepen oprecht enthousiast om hun ervaring met de veelbelovende geur te delen. In de reclame blijft het merk trouw aan het basisthema Jimmy Choo Blossom. De kleur fuchsia in al zijn schittering, glitter en geslepen facetten is bedoeld om de zomer, feesten en de zelfbewuste, gezellige jonge vrouw te weerspiegelen. Het thema van een idyllisch leven zonder zorgen en schoonheidsbewustzijn, zelfs voor de puur visuele details van het product, is perfect gerealiseerd in het totaalconcept, zoals bij alle nieuwe lanceringen van het merk.