Topmodel Behati Prinsloo maakt reclame voor I Am Juicy Couture
Juicy Couture heeft veel geld uitgegeven om reclame te maken voor de geur I Am Juicy Couture. De frisse, intense geur werd vertegenwoordigd door topmodel Behati Prinsloo. Fotograaf Sølve Sundsbø maakte de foto's voor de reclameposters. Behati Prinsloo is geboren in Namibië en heeft ook PINK vertegenwoordigd, de tienerlijn van "Victoria's Secret", het modemerk waarvoor ze sinds 2009 als "engel" werkt. Het topmodel is getrouwd met filmacteur Adam Levine en is het "gezicht" van Juicy Couture.
De fotograaf van de reclamecampagne, Sølve Sundsbø, heeft al gewerkt voor Yves Saint Laurent, Hermès, Nike, Lancôme en MAC. Sundsbø heeft ook portretten gemaakt van de Noorse koninklijke familie.
Op de reclameposter kijkt Behati Prinsloo recht in de camera. Ze is luxueus gekleed in een "little black dress" met veel decolleté en draagt een gouden armband. Het topmodel houdt een boeket rozenblaadjes in haar hand. Rechts op de poster staat het extravagante flesje van de geur met daarboven in zwarte letters: I Am Juicy Couture. Het beeld straalt luxe en exclusiviteit uit. Juicy Couture wil met zijn reclame de luxe en glamour uitstralen waar zijn merk voor staat.
Het modelabel biedt elegante en ongewone creaties voor de segmenten "chill out" en "comfortabel". De filosofie erachter is om modebewuste mensen er ook in hun vrije tijd stijlvol uit te laten zien. Typisch voor het label zijn bijvoorbeeld joggingpakken in felle kleuren, die aan de manchetten zijn afgezet met imitatiebont en waarop het kroonachtige embleem van het label op de rug is geborduurd. Hun filosofie heeft gewerkt. Het Amerikaanse bedrijf heeft nu wereldwijd meer dan 200 winkels. Hun brutale en speelse stijl wordt gewaardeerd door modebewuste mensen over de hele wereld.