Juliette Has a Gun Miss Charming is gericht op vrouwen tussen de 20 en 35 die hun wilde kant op een elegante en gevaarlijke manier willen uitleven. Om het parfum op de markt te brengen, werd een vrouwelijk model gekozen dat werd gefotografeerd in een lichte zomerjurk. Ze wordt omringd door de wind en haar haar, wat precies de bedoeling van het parfum is.
Het is nog steeds herfst en bessen en fruit prikkelen de reuk- en smaakpapillen. Haar haar valt elegant over haar gezicht, net als het lint dat aan haar jurk vastzit en op dezelfde manier beweegt. Deze "façade" van onschuldige vrouwelijkheid is opzettelijk en alleen door haar blik wordt duidelijk wat ze eigenlijk wil.
Haar hele houding is vol energie en een verlangen dat wordt bewaakt als een geheim. Dit wordt gesymboliseerd door haar handen en is tegelijkertijd een uitnodiging voor de heer om deze diepten te verkennen. Het parfum is naast haar afgebeeld en de advertentie werd gebruikt in een groot aantal online winkels en modetijdschriften.
Een teaserafbeelding over het thema werd gebruikt op de homepage van het bedrijf zelf, waarop de naakte rug van een vrouw te zien is die een witte roos uit Marokko presenteert.