Een geur die voor zichzelf spreekt - De campagne voor Juliette Has a Gun Oil Fiction
Juliette Has a Gun Oil Fiction werd op de markt gebracht zonder een commerciële of grootschalige campagne. En dat was niet eens nodig. De geur uit de Luxury Collection van het Parijse parfumhuis, dat in 2006 werd opgericht, was gepland als een gelimiteerde oplage van 999 flessen. Ze waren bedoeld voor een selecte groep klanten en vrienden van het huis. Het exclusieve parfum werd echter zo goed ontvangen dat de baas van het bedrijf, Romano Ricci, al snel de productie moest uitbreiden. De Limited Edition letters op de flacon en de verpakkingsdoos werden Luxury Collection. De oorspronkelijke zwarte verpakkingsdoos werd een witte, elegante doos met gouden scharnieren. De betoverende geur heeft sindsdien fans over de hele wereld. Juliette Has a Gun, de geestig provocerende naam van het label, trekt steeds meer zeer jonge vrouwen naar zijn exquise geuren.
Het Juliette Has a Gun label werkt bewust met een zeer beperkt reclamebudget. Oprichter Romano Ricci is veel meer geïnteresseerd in het verwerven van dure essences van de hoogste kwaliteit van over de hele wereld als basis voor zijn geuren. Een stelregel waaraan Juliette Has a Gun Oil Fiction ook uitstekende oriëntaalse aroma's van de grootste intensiteit dankt. Slechts een paar foto's begeleiden de lancering van de Juliette Has a Gun Oil Fiction geur. Ze tonen de elegante flacon, afzonderlijk of met de verpakkingsdoos, zonder decoratie tegen een witte achtergrond. Een verleidelijke, fascinerende geur die niet veel woorden of advertenties nodig heeft.