Campagne voor Kenzo Jeu d'Amour adverteert met glamoureuze beelden
Rode lippen, een zachte huid en een vloeiende avondjurk staan centraal in de reclamecampagne voor Kenzo Jeu d'Amour. Het is echter niet de campagne, maar de geur en de sierlijkheid van de flacon alleen die de dromen van meisjes waarmaken en de liefhebster van de geur in een prinses veranderen. Elke vrouw kan een verleidelijke vamp zijn, een sensuele partner en een onschuldig meisje.
Kenzo Jeu d'Amour met actrice Louise Bourgoin en mannelijk model Adrien Brunier, 2014.
Dit statement wordt onderbouwd door het visuele ontwerp en de geur zelf, waarbij de dromen van de liefhebster van Kenzo Jeu d`Amour naar voren komen en niet langer alleen in het geheim een belangrijke positie in het leven innemen. Flaneren langs witte stranden, in het middelpunt staan bij feestelijke gelegenheden en je eigen weg gaan ongeacht verlies of compromis is de kernboodschap van Kenzo Jeu d`Amour.
Vrouwen die met beide benen op de grond staan en meer zijn dan een decoratieve accessoire voor hun succesvolle echtgenoten, kunnen dit verlangen vervullen met de geur van Kenzo Jeu d`Amour en hun leven vanuit een compleet nieuw perspectief bekijken. De zoete en fruitige ingrediënten hebben een ongelooflijk verkwikkend effect op hen. De aroma's slagen er ook in om de facetten van een vrouw op een heel bijzondere manier te benadrukken. Dit lijkt ook het succesrecept te zijn van de vrouwengeur, die al lang een klassieker is geworden.