Natuurlijkheid, kunstig in scène gezet
De campagne voor de lancering van het exclusieve vrouwenparfum promoot ook het mannenparfum Loewe 001 Man, dat op hetzelfde moment werd uitgebracht. Centraal staat een tv-commercial die zowel in zwart-wit als in kleur is opgenomen. Net als de printcampagne is deze ontworpen door de Britse fotograaf Alasdair McLellan. McLellan's werk staat hoog aangeschreven bij met name internationale couture modehuizen.
De twee acteurs in de advertentie zijn de jonge Duitse acteurs Lisa Tomaschewsky en Jonas Nay. Lisa Tomaschewsky, ooit model en Playmate, wordt nu beschouwd als de nieuwe ontdekking in de Duitse acteerwereld. Ze speelt in de komedie "Hot Dog" samen met Matthias Schweighöfer en Till Schweiger. Jonas Nay uit Lübeck heeft naam gemaakt met verschillende televisiefilms, waaronder "Tatort". Als componist en muzikant heeft hij zich ook toegelegd op het produceren van filmmuziek.
De reclame voor Loewe 001 toont de twee getuigen 's ochtends, Nay met ontbloot bovenlijf, Lisa Tomaschewsky in een witte bloes die snel wordt aangetrokken. Op de achtergrond de schaduwen van bloemen en een ingelijste foto van Karl Blossfeldt. Op de vraag wat ze die dag het liefst zou doen als alles mogelijk was, kan de jongedame niet beslissen. Nadenkend zet ze een glas helder water op tafel. Het stel komt uiteindelijk overeen om iets nieuws te beginnen. Een nieuw begin is de beste manier om de dag te beginnen. Nadat de namen van de parfums zijn genoemd, staan de flacons van beide geuren centraal.
In de fotoserie bij de campagne poseren dezelfde getuigenissen. Veel van de foto's zijn snapshots uit de korte tv-film. Andere beelden maken het parfum en de verpakking tot de ster, geënsceneerd met bloemen in de stijl van Blossfeldt.