Verzegel het met een kus!
De Canadese zanger James Blunt, promotor van de parfumreeksen Mexx Pure en Mexx Energising (2012), geeft vorm aan het beeld rond de geuren van de Mexx mannenparfumeditie. Met zijn gevoelige campagne voor Mexx Fresh Man sinds 2014, zijn de Mexx ontwerpen en reclamecampagnes gepromoot door Adrian Wilkinson, Senior Assistant Brand Manager Mexx Global Design van de Mexx distributiepartner Prestige (Procter & Gamble). Wilkinson schakelde sterfotografen zoals Ted Humble-Smith en Mo Juriaan Barends in voor zijn campagneshoots. In 2017 nam Coty Mexx marketing over met Mira Edel als MEXX Global Project Manager. Edel, die ook verantwoordelijk is voor David Beckham Fragrances, rebrandde de reclamecampagnes voor Mexx-geuren en de modecollectie van Mexx in 2018.
Het lifestyle modelabel uit Nederland, dat in 1986 werd opgericht uit de twee merken M by Moustache en E (by Emanuelle), keerde in 2018 terug in Nederlandse handen na verschillende eigendomswisselingen met RNF, terwijl Coty zijn licentiepartner voor geuren bleef. De reclamecampagne voor de 2018/2019 geuren Whenever Forever for Him/Her, Mexx Men/Woman Festival Summer en Mexx Man/Woman Festival Splashes was nogal ingetogen. De fascinerende buitenverpakking van de flacon, een blauw vuurwerk op een witte achtergrond, domineerde de campagne.
Het delen van de kracht van creativiteit - dit motto van Mexx oprichter Rattan Chadha werd ook op deze manier geëerd. Chadha, een Nederlandse zakenman met Indiase roots, runt naast Mexx de hotelketen CitizenM. Sinds 2008 omringt Chadha zijn gasten met designobjecten, schilderijen, installaties en foto's. Kunst inspireert mensen om anders te denken, of het nu over het leven, de liefde of hun omgeving gaat, legt de in 1949 geboren zoon van een industrieel gezin uit Delhi uit. "Seal it with a Kiss" was al het motto van zijn Mexx collectie en kenmerkt ook zijn huidige partnergeuren zoals Mexx Festival Splashes Man/Woman.