Een elegante sexappeal
De campagne voor Mexx Life is now for him bestaat uit foto's en een korte clip. Omdat de mannengeur op hetzelfde moment werd gelanceerd als de vrouwengeur, komen beide versies ook aan bod in de video.
De video opent met een mooie blondine, gekleed in zomerse maar normale kleding, die het gordijn van een fotodoosje opzij trekt. Ze wil naar binnen en kijkt verbaasd naar de discreet casual maar elegant geklede man die er al staat. Ze vinden elkaar meteen aardig en hij nodigt haar uit om naast hem plaats te nemen. Ze beseffen dat de ander verleidelijk ruikt, wat natuurlijk komt door Mexx Life is now for him en Mexx Life is now for her. Ze maken een reeks foto's en genieten echt van elkaars gezelschap.
Life is now for him. Life is happening now, de vertaling van de naam van de eau de toilette, nodigt je uit om de kans te grijpen. Om van het leven te genieten en niet te lang te aarzelen, want dan zou je wel eens iets moois kunnen missen.
De twee uit de clip zijn ook te zien in de fotocampagne. Sommige beelden uit de fotobox zijn zelfs gebruikt, waardoor de campagne voor Mexx Life is now for him heel sympathiek en eerlijk overkomt. De beelden komen natuurlijk, vrolijk en ongecompliceerd over. Er lijkt geen grote inspanning nodig te zijn geweest om de advertentie of de beelden te produceren, en deze ontspannen houding is ook merkbaar.
Mexx Life is now for him richt zich op mannen die de aandacht op zich vestigen met een discrete uitstraling. De drager van Mexx Life is now for him hoeft geen geurwolk om zich heen te creëren, want zijn natuurlijke mannelijkheid redt zich met een lichte, mannelijke geur.