Delicate beelden voor een sterke geur
Het is ongebruikelijk voor een nichelabel om een promotieclip te lanceren. Maar of het filmpje voor Miller Harris Blousy ook echt als clip geclassificeerd kan worden, mag je zelf bepalen. De film duurt immers meer dan drie minuten. Een opzettelijk wazig camerastandpunt observeert een donkerharige schoonheid door een filter terwijl ze zich klaarmaakt voor de avond of een grote gelegenheid. Haar make-up is perfect, haar sieraden opvallend maar ingetogen elegant, haar kleding ook elegant maar niet weelderig. Tot slot pakt ze het flesje Miller Harris Blousy en brengt de geur aan. Dit wordt gevolgd door beelden van verschillende bestanddelen van het parfum, afgewisseld met violet-zilver fladderende linten. Opnieuw zien we de donkerharige vrouw, dit keer in een meer paarse outfit, dan draagt ze blauw, gevolgd door rood en geel. Terwijl je naar deze beelden kijkt, blijf je flitsen zien en wordt het duidelijk dat de film is gemaakt tijdens een fotoshoot. Op deze manier adverteren is net zo ongewoon als het label Miller Harris altijd is geweest.
Vanaf het allereerste begin heeft het in Londen gevestigde nichelabel ervoor gezorgd dat zijn geuren veganistisch zijn, dierproefvrij geproduceerd worden en geen formaldehyden, ftalaten, parabenen of kunstmatige kleurstoffen bevatten. Mensen die Miller Harris geuren dragen zijn op zoek naar iets buitengewoons en willen zich onderscheiden van de massa zonder onaangenaam op te vallen. Dit is precies waar Miller Harris Blousy, waarvan de naam zoiets betekent als "blousy" of "plump", tot zijn recht komt. Miller Harris Blousy Eau de Parfum Spray is namelijk heerlijk aangenaam, heerlijk harmonieus en een echte allrounder, maar verre van mainstream.