Het excentrieke topmodel
Wie anders dan het absolute topmodel kan reclame maken voor haar eigen parfum? Naomi Campbells verhaal is als een sprookje waarin ze zowel de boze schoonmoeder als de arme Assepoester is.
Naomi werd door puur toeval ontdekt op straat in Londen toen ze nog maar 16 jaar oud was. Sindsdien is ze het gesprek van de dag en haar geuren hebben bijgedragen aan haar roem. Natuurlijk is een veelzijdig model als Naomi de enige die reclame kan en mag maken voor Naomi Campbell Naomi Campbell. In de gefotografeerde campagne toont het model zichzelf volledig naakt, maar toch met veel elegantie en stijl. De boodschap is duidelijk, namelijk dat je, afgezien van de Naomi Campbell Naomi Campbell geur, niets op je lichaam nodig hebt om sensueel te zijn. De bijpassende slogan "Follow your instincts" past perfect bij Naomi. Ze heeft altijd gedaan wat ze wilde, wanneer ze wilde.
Een ongeëvenaarde tred die door een ontwerper werd omschreven als kwikzilver, beruchte woede-uitbarstingen waarvoor ze dwangarbeid moest verrichten of controversiële vriendschappen met onheilspellende persoonlijkheden. Naomi doet wat ze wil en staat daar ook voor. Haar eau de parfum drukt deze sensualiteit, passie en elegantie uit.
Het parfum van Naomi Campbell Naomi Campbell maakt van de draagster geen topmodel, maar benadrukt wel de persoonlijkheid van de draagster, die in vrede is met zichzelf. De draagster van het parfum weet om te gaan met haar sensualiteit en vrouwelijkheid, maar kan ook om zichzelf lachen. Vooral in de winter en herfst, maar ook op koele lentedagen is Naomi Campbell Naomi Campbell de perfecte metgezel.