Zwart en wit ontmoet roze en goud
De reclamecampagne van Paco Rabanne Lady Million Empire, dat wil zeggen de commercial en de bijpassende foto's, benadrukken perfect het imago van het merk: De televisiereclame van Paco Rabanne Lady Million Empire is volledig in zwart-wit, maar toch kun je zien dat de dames en heren in de reclame glinsterende kleding en accessoires dragen. De mannen en vrouwen in de reclame, die niet meer van elkaar kunnen verschillen, dansen op het bekende Sugarhill Gang nummer: Rappers Delight. Gouden accenten in de vorm van goudstaven, gouden parfumflesjes en gouden jurken worden herhaaldelijk getoond in korte sequenties. Over het algemeen kan de sfeer in de reclame als volgt worden beschreven: Aan het einde van de commercial poseren alle modellen en acteurs voor twee luxe auto's en noemt een verteller de naam van het parfum.
De hoofdrolspeelster en het gezicht van de reclame is de southern belle London Myers, en het algehele effect is zeer harmonieus, ondanks de snelle beeldwisselingen en de snelle en funky muziek. De modellen en acteurs zien er ondanks de dansscènes elegant en serieus uit. Zelfs de goede humor lijkt niet kunstmatig of nep, maar zeer authentiek.
De reclamecampagne Paco Rabanne Lady Million Empire, inclusief de tv-reclame, werd gelanceerd en tegelijkertijd uitgezonden in verschillende landen, waaronder Duitsland, Frankrijk, Polen en Litouwen, en de lengte van de reclamespots varieert in sommige gevallen sterk: terwijl de reclamespots in Frankrijk en Litouwen bijvoorbeeld 32 seconden duren, is de Poolse reclame slechts 20 seconden lang, wat betekent dat sommige interessante en expressieve scènes helaas zijn weggelaten, maar gelukkig verandert dit niets aan de sfeer van de reclame.