Levensvreugde van de jonge generatie
De reclamecampagne voor Stella McCartney Pop is net zo jong, levendig en fris als het parfum zelf. Vier mooie, zeer jonge getuigenissen begeleiden de presentatie van het parfum. Onder hen is model Lourdes Leon, de dochter van Madonna, die een hechte vriendschap heeft met Stella McCartney. Kenya Kinski-Jones, dochter van Quincy Jones en Nastastja Kinski, is ook een ster op jonge leeftijd. Naast de twee modellen poseren de bekende muzikant en zangeres Grimes en de actrice Amandla Stenberg.
Een roadtrip door de Californische woestijn: Stella McCartney POP.
De vier jonge vrouwen van verschillende types werden persoonlijk door de ontwerper geselecteerd voor de Stella McCartney Pop-campagne. Volgens Stella McCartney symboliseren hun passie, creativiteit en kracht perfect het karakter van het parfum. De meisjes zelf worden de belangrijkste boodschap van de campagne, waardoor de volgende generatie zichzelf kan vertegenwoordigen in volle schoonheid en authenticiteit.
De kleur roze is het bepalende element van de één minuut durende webspot van Melina Matsoukas en hoofdfotograaf Glen Luchford. De vier getuigen zijn op ontdekkingsreis in de Californische woestijn. Ze dragen lichtroze jurken en rijden over stoffige woestijnwegen in een roze Cadillac met zwembad. In een betoverende choreografie tonen ze vrijheid, individualiteit en natuurlijke schoonheid.
Als de schemering valt, schittert het woestijnzand als een neonbord met grote rode letters: Stella McCartney Pop In het laatste beeld zijn de jonge vrouwen gegroepeerd rond een grote parfumfles.
De foto's bij de Stella McCartney Pop-campagne zijn ook gemaakt door Glen Luchford. Ze tonen de vier testimonials afzonderlijk of samen in frisse, levendige poses met een flesje van het parfum.