Een kunstenaar met een talent voor lichtheid
Tegen de winter van 2019/2020 waren er bijna negentig parfums en eaux de toilette gelanceerd door Tommy Hilfiger. Helaas zijn er maar weinig parfumeurs bekend die voor het Amerikaanse label hebben gewerkt. Slechts 13 parfumeurs en de twee geur- en smaakfabrikanten Symrise en Givaudan, die voor Hilfiger hebben gewerkt, zijn bij naam bekend. Dit zijn onder andere Alberto Morillas, Yann Vasnier, Rodrigo Flores-Roux en Harry Frémont, maar ook Annie Buzantian en Calice Becker, om er maar een paar te noemen. Maar of een van hen of iemand anders de mannengeur Tommy Hilfiger Tommy Into The Surf heeft gecreëerd, is niet bekend. Helaas willen noch Tommy Hilfiger noch Estée Lauder Company, die de geur op de markt brengt, onthullen wie de neus is. Het kan dus echt iedereen zijn.
In ieder geval is de naamloze parfumeur erin geslaagd een sportieve, casual maar elegante geur te creëren die niet alleen sportieve, actieve mannen aanspreekt. Tommy Hilfiger Tommy Into The Surf is een geur die mannelijkheid benadrukt zonder het te accentueren met een overdreven luide olfactorische aanwezigheid. De eau de toilette is geschikt voor dagelijks gebruik, voor vrije tijd en werk, en heeft daarom al snel veel vrienden gevonden. Het laat ook zien dat de ontwerper van Tommy Hilfiger Tommy Into The Surf het merk en de eisen van Tommy Hilfiger absoluut begrepen heeft. Dit omvat extreem hoge kwaliteit en absolute veelzijdigheid die een grote verscheidenheid aan mensen aanspreekt. We kunnen dus alleen maar hopen dat de neus van Tommy Hilfiger Tommy Into The Surf misschien een aanstormend talent is en dat we er ooit achter zullen komen wie het was. Het zou in ieder geval interessant zijn om te weten wie de kunstenaar is.