Versace Blue Jeans en jaren vol successen en campagnes
Versace Blue Jeans werd uitgebracht in de jaren 90 en werd een echte verkoophit bij jonge mannen en mannen die jong van hart zijn. De eerste reclamecampagne van het huis was overeenkomstig jong en fris, in overeenstemming met de geur en de geurnoten.
Het toonde voornamelijk jonge, goed uitziende mannelijke modellen op het strand - met nat haar en natte lichamen. Sommigen van hen droegen echter ten minste één ding: een goed passende spijkerbroek. In de loop der jaren vierde het parfum, dat uiteindelijk een populaire en tijdloze klassieker zou worden, verschillende verjaardagen en successen. Bovendien heeft het mannenparfum vandaag de dag nog steeds talloze fans die het door de decennia heen trouw zijn gebleven - ook al zijn er een paar langere of kortere onderbrekingen geweest.
Versace gebruikte al deze verjaardagen en successen om de geur bekender te maken. Het parfum mocht ook volwassener worden om oudere mannen aan te spreken. Dit werd bereikt met stijlvolle en tijdloze reclameposters en meer, maar deze vormden slechts een onderdeel van de totale campagne.
Met Versace Blue Jeans wilde en wil het bedrijf immers jonge mannen en mannen met een jong hart aanspreken. Dit werd en wordt niet alleen bereikt met nieuwe, frisse posters en campagnes.
Al te bekende gezichten werden grotendeels vermeden. Maar menig gezicht dat ooit reclame maakte voor Versace zou later beroemd worden. Een voorbeeld hiervan is de huidige hartenbreker en acteur Ian Somerhalder (bekend van de "Vampire Diaries"). Daarnaast maakt het bedrijf echter altijd gebruik van nieuwe scenario's of motieven, die in de meeste gevallen onbekende gezichten laten zien. In de loop van de tijd en de vele reclamecampagnes laat Versace zien dat het de geur het liefst centraal stelt.