Glamour heeft geen reclame nodig
Versace lijkt zijn geuren in een opwelling te adverteren. Zo wordt de mannengeur Versace Pour Homme Oud Noir geadverteerd met een clip, maar Versace pour Femme Oud Oriental niet. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat deze geur is ingeslagen als de spreekwoordelijke bom. Glamoureus, geraffineerd, elegant, sensueel verleidelijk, de geur biedt alles en nog veel meer wat terecht verwacht wordt van een damesparfum.
Met een jaarlijkse omzet van enkele honderden miljoenen dollars heeft Versace geen moeite om de populairste beroemdheden te strikken voor clips. Zo maakt de beroemde actiester Jason Statham reclame voor Versace Pour Homme Oud Noir, terwijl in een andere campagne het misschien nog wel beroemdere model Gigi Hadid te zien is. Toni Garn, Lara Stone en Candice Swanepoel behoren ook tot de Versace modellen die reclame hebben gemaakt voor geuren.
Het is echt jammer dat er geen campagne is voor Versace pour Femme Oud Oriental, het zou zeker glamoureus, sexy en opwindend zijn. Maar misschien is het maar goed ook, want elke vrouw die in vrede is met zichzelf is sensueel, sexy en opwindend. Je hoeft geen model te zijn of eruit te zien als een wereldberoemde actrice om dit te bereiken. De draagster van Versace pour Femme Oud Oriental moet zich lekker in haar vel voelen. Daarom is de geur, hoewel oriëntaals en bloemig, niet pompeus of zwaar. Het is een vleiende verleider die vele uren blijft hangen. Versace pour Femme Oud Oriental is gemaakt voor speciale gelegenheden en is vooral heerlijk 's avonds of overdag bij speciale gelegenheden in de koudere en koudere seizoenen.