Een huis dat voor zichzelf spreekt zonder reclame
Net als veel andere gerenommeerde en gewilde parfumhuizen, vertrouwt Bois 1920 niet op grote en indrukwekkende reclamecampagnes. Vooral in het begin waren het de familienaam van Enzo Galardi en de naam van het reeds bekende maar lang verdwenen label die het huis hielpen succes en bekendheid te verwerven. Deze successen waren echter niet bij alle groepen mensen terug te vinden. Zeker ook vanwege de prijzen waren het altijd bepaalde en zeer veeleisende parfumliefhebbers die van de producten van het huis genoten.
Als je weet hoe, kun je natuurlijk veel geld besparen bij het kopen van gewilde producten van het gerenommeerde huis Bois 1920. De geuren die het bedrijf vroeger aanbood en nu nog steeds aanbiedt, zijn echter niet gericht op parfumfans die op zoek zijn naar geuren met een budget. Het is eerder gericht op klanten die meer eisen van hun geuren dan wat de meeste standaard geuren bieden. Bijvoorbeeld unieke composities, gedurfde combinaties en de beste ingrediënten. Dit is precies wat meer zegt over Bois 1920 geuren, inclusief Bois 1920 Nagud, dan welke kunstig geënsceneerde reclameposter dan ook.
Daarnaast zijn het ook de klanten zelf die ervoor zorgen dat het gerenommeerde Italiaanse huis steeds weer nieuwe klanten vindt - door mond-tot-mondreclame. Maar er is ook het feit dat veel klanten van het merk langdurig of zelfs permanent klant blijven. Er zijn immers maar heel weinig parfumfans die Bois 1920 en geuren als Bois 1920 Nagud hebben ontdekt, die ze weer de rug toekeren.