Campagne - Model Bella Hadid als de Romeinse godin van de nacht
Het huis van Bvlgari lanceerde de vrouwengeur Goldea The Roman Night in september 2017. De Bvlgari Goldea The Roman Night geur werd voor het eerst gepresenteerd in de zomer van 2017 tijdens een uitbundig publieksevenement op het Piazza di Spagna (Spaanse Plein) in Rome.
Rome, een stad die om middernacht een magische plek wordt, diende als inspiratie voor het parfum en gaf het zijn naam. Het parfum werd dan ook gevierd met een lanceringsevenement in Rome, inclusief een concert en dans. De mooie godin van de mysterieuze Romeinse nachten wordt vertegenwoordigd door het Amerikaanse model Bella Hadid, die de geur op indrukwekkende wijze presenteerde tijdens het evenement.
Als vertegenwoordiger van het parfum Bvlgari Goldea The Roman Night belichaamt Bella Hadid het beeld van een moderne, vrije, extraverte, intelligente en pittige vrouw die niet alleen mooi, vrouwelijk en verleidelijk is, maar ook zelfvertrouwen, karakter en charisma heeft. De geur is niet alleen een eerbetoon aan de kracht en vrijheid van vrouwelijkheid, maar ook aan de charme en fascinatie van de eeuwige stad Rome bij nacht.
Bvlgari illustreert dit met een scenario in een aantrekkelijke, expressieve reclamefilm. De promotiefilm toont Bella Hadid elegant gekleed in het zwart in een adellijke Romeinse villa als een ietwat verveelde gast op een conventioneel evenement met een uitvoering van rustige klassieke instrumentale muziek. Ze kijkt op haar mobiele telefoon, haalt haar parfum Bvlgari Goldea The Roman Night uit haar tas en brengt het aan.
Geïnspireerd staat ze zelfverzekerd op en verlaat midden in het evenement onder de verbaasde blikken van de andere gasten de zaal en rent vrij door het gebouw het nachtelijke Rome in. Ze klimt brutaal over de daken van Rome en ontmoet haar vrienden op een dak, die vrolijk naar een modern rockconcert kijken met een projector en de wolken aan de nachtelijke hemel als scherm.