Een campagne met echte emotie
De twee geuren Calvin Klein Eternity Now for Men en for Women moeten als een geheel worden gezien. Net als de flacons lijken de karakters van de twee geuren, die eigenlijk zo verschillend zijn, samen te smelten. Het is dan ook niet vreemd dat Calvin Klein in 2015 voor het eerst samen reclame maakte voor zijn twee nieuwe geuren Eternity Now - en dat doet het huis nu nog steeds. De gezichten van de reclamecampagne zijn de twee internationaal bekende modellen Jasmine Tookes en Tobias Sorensen. Het Amerikaanse model Tookes, die al heeft gewerkt voor huizen als Tom Ford, Prada en Versace, en de Deen Sorensen, die we waarschijnlijk het beste kennen van de ondergoedcampagnes van het huis Calvin Klein, moeten samen een stel geliefden voorstellen.
Eternity NOW van Calvin Klein is een commercial vol toewijding en liefde met de twee modellen Jasmine Tookes en Tobias Sorensen, 2015.
Calvin Klein vertrouwde echter niet alleen op de vaardigheden van de twee professionals, maar ook op oprechte emoties. Tookes, die sinds 2015 als engel voor Victoria's Secret over de catwalks flaneert, en Sorensen waren jarenlang een echt koppel. In 2016 gingen ze echter uit elkaar. Voor de campagne werden ze door fotograaf Cass Bird geënsceneerd als geliefden - wat ze toen nog steeds waren - door middel van verschillende reclamemotieven.
Aan de ene kant zien we ze schaars gekleed in intieme omhelzingen en aan de andere kant volledig gekleed op een drukke straat. Hier hebben ze echter alleen oog voor elkaar en glimlachen ze verliefd naar elkaar. De reclameclip, die Calvin Klein ook gebruikte om de geuren te promoten, toont hen in gelijkaardige poses. Hier zien we de twee geliefden echter ook verdiept in verhitte zoenen of gewoon in een tedere omhelzing, huid tegen huid.