Cartier L'Envol campagne inspireert met sensuele beelden
De reclamecampagne gaat in op alle innovatieve aspecten van de L'Envol de Cartier geurlijn. De speciaal ontworpen flacon en de ongewone geurcompositie weerspiegelen de boodschap van deze geurlijn: een levenselixer waarmee je nieuwe richtingen kunt inslaan. De naam L'Envol betekent vlucht.
In de reclame staat een jonge, knappe man voor het licht van de zon. Hij is gekleed in donkere kleding en de lucht op de achtergrond is ook een subtiele grijstint. De man draait zich om en je ziet de onderste helft van zijn opvallende gezicht. Hij tilt zijn hoofd op en in het volgende moment verschijnt er een vloeistof, glinsterend goudkleurig en bewegend in subtiele golvingen. Naarmate de bewegingen sterker worden, verschijnt de man weer in beeld. Dit keer zien we zijn doordringend heldere, staalblauwe ogen, die naar een bepaald punt in de verte lijken te staren. Het donkere haar benadrukt de lichte kleur van zijn ogen.
In de volgende reeks beelden ontspringt een druppel gouden vloeistof uit de grond. We zien een korte flikkering van heldere kleuren en dan weer de staalblauwe ogen van de man in close-up. We zien zijn hand die hij opent en waaruit een gouden druppel tevoorschijn komt. In het volgende gedeelte zien we de man rondgeblazen worden door een wind. Dit wordt gevolgd door een sequentie waarin vele gouden druppels uit de grond komen. De man staat op een donkere zandvloer voor een grijze lucht en het hele beeld begint te draaien. De druppels lijken nu terug te regenen in de lucht. De man kijkt de druppels na op hun weg naar boven.
Er verschijnt een kleurrijk landschap en opnieuw wordt het oog van de man in close-up getoond terwijl hij achter de druppels kijkt. De camera kijkt van bovenaf neer op de man en focust op een enkele gouden druppel. Uit deze druppel ontwikkelt zich een flesje met een glinsterende gouden inhoud terwijl het beweegt. Het opschrift L'ENVOL DE CARTIER maakt het beeld compleet.