Eenvoudig en toch indrukwekkend
Er is een discrete clip en een al even discrete fotoreclame voor Hermès Eau Citron Noir. Het Franse luxelabel met de koets in het logo laat mooie mensen helemaal achterwege.
In plaats daarvan toont de fotocampagne alleen de fles Hermès Eau Citron Noir, soms met en soms zonder kartonnen verpakking. Andere beelden tonen de fles balancerend op een witte springplank boven de Middellandse Zee. Hij staat al iets naar voren gekanteld, als iemand die op het punt staat om met zijn hoofd in het blauwe water te springen. De zon schijnt door het glas en de geur en werpt prachtige reflecties op de witte duikplank.
De clip voor Hermès Eau Citron Noir is extreem kort. Het richt zich vooral op de citroen. Calabrische citroenen zijn niet geschikt voor consumptie, ze hebben een bijzonder dikke schil, nauwelijks vruchtvlees en nog minder sap. Maar hun smaak is onvergelijkbaar intens. Hoe dik de schil is, zie je in de clip van Hermès Eau Citron Noir, waarin de fles en de citroen de hoofdrol spelen. De citroen wordt over de fles gedrapeerd op een zeer stijlvolle citruspers, zodat het sap in de fles Hermès Eau Citron Noir kan lopen. Plotseling verandert het beeld in een citroen die onder water ronddraait en omgeven is door zwarte inkt.
Hermès staat voor luxe, voor elegante en eenvoudige ontwerpen waarvan het raffinement ligt in de hoogwaardige materialen. Hermès wil niet vastgepind worden op één bepaald type, de geur is immers geschikt voor alle mannen en vrouwen die waarde hechten aan kwaliteit.