Spijkerbroek. En Madonna. Het verhaal van een zeer succesvolle reis
Juicy Couture Couture La La wordt geproduceerd door Elizabeth Arden. Met zijn vrolijke presentatie en geurstatement vertegenwoordigt het parfum de levenshouding van een jonge rockvrouw, altijd op zoek naar een nieuwe avontuurlijke situatie, en belichaamt het de geschiedenis van het label Liz Claiborne.
Het bedrijf, dat in 1976 werd opgericht, werd al snel zeer succesvol. Liz Claiborne Inc. slaagde er niet alleen in om het glazen plafond te doorbreken en het eerste bedrijf in vrouwelijke handen te worden dat op de Fortune 500-lijst kwam: het bedrijf vierde ook verdere successen als een "primeur". Het is vooral deze kwaliteit die het klaverblad van oprichters zoveel erkenning gaf in de Amerikaanse samenleving. Pioniersgeest en ondernemersmoed worden gekapitaliseerd. In combinatie met innovatie zijn deze kwaliteiten onverslaanbaar. In de 30 jaar van het succesverhaal van het bedrijf is het altijd dit vermogen geweest om zichzelf opnieuw uit te vinden dat Liz Claiborne Inc. zoveel glamour heeft gegeven.
Juicy Couture Couture La La is nauw verbonden met de geschiedenis van dit bedrijf: dezelfde moed, dezelfde manier om uitdagingen te overwinnen met charme en non-conformisme.... Juicy is in al zijn facetten wat deze vier oprichters kenmerkt. Een zelfverzekerde benadering van sensualiteit, trends en hun eigen stijl - Juicy Couture Couture La La nodigt je uit om elke dag het leven te vieren.
Overigens speelt Madonna ook een rol in de geschiedenis van de geur: de twee oprichters van Travis Jeans - zoals het bedrijf vroeger heette toen het nog geen deel uitmaakte van Liz Claiborne - hadden niet veel geld voor reclame, dus stuurden ze hun kleding naar Madonna. De ontwikkeling van Juicy is echt "juicy". Dit merk heeft dat "zekere iets" in alles.