Modefotograaf ontwierp campagne voor Juicy Couture Juicy Couture
Het vrouwenparfum Juicy Couture Juicy Couture werd in 2006 door het modemerk Juicy Couture als eerste parfum op de markt gebracht. Het parfum werd vooral gepromoot in een bijzonder artistieke, expressieve en originele fotocampagne, waarvoor Juicy Couture Juicy Couture parfum in 2007 de derde prijs won - de FiFi Award Best National Advertising Campaign Print 2007.
De reclamecampagne werd gefotografeerd en mede gecreëerd door de Britse modefotograaf Tim Walker. De vertegenwoordiger en het gezicht van de vrouwelijke geur is het Canadese model Lisa Cant, die op de foto's soms wordt geënsceneerd met andere modellen, zoals het New Yorkse model Jonathan Kroppmann. De fotocampagne voor Juicy Couture Juicy Couture produceerde veel verschillende zeer kundige en expressieve shots, die in de loop van vier jaar werden gemaakt en begeleid door fotograaf Tim Walker en model Lisa Cant voor Juicy Couture.
De geurcampagne verkent het Franse keizertijdperk in Parijs, de decadentie, romantiek, gotiek en glamour van de Californische meisjeswereld van Juicy Couture. Sommige ontwerpen voor de reclamecampagne zijn ook gemaakt door fotograaf Tim Walker, zoals de Britse landschappen, de pastelkleuren of het spel met de grootte en hoeveelheid van objecten waar Tim Walker beroemd om is.
Een van de beroemdste foto's voor het parfum toont Lisa Cant met verschillende dames in gedrapeerde, pastelkleurige tafjurken in een statige salon, waarin een te grote, verdiepingshoge fles Juicy Couture Juicy Couture Eau de Parfum in beeld is. Jonathan Kroppmann staat tegen deze fles geleund en draagt een lange tafzijde rok over een witte broek. Hij trekt zijn roze T-shirt omhoog en laat de moderne tatoeages op zijn lichaam zien. Hij lijkt een vreemde monoliet in de scène die er niet thuishoort, maar toch op een vreemde manier in deze wereld past.