Verleiding in de stad
De reclamecampagne is net zo fris, energiek en androgyn als de Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. pour Elle French Panache. De video toont de verleiding tussen man en vrouw in de zonnige straten van een stad. Hij draagt een rode Lacoste tennisjurk, zij draagt een blauwe Lacoste polo met een rood omzoomde blauwe joggingbroek. Ze raken elkaar kwijt in de drukte, om elkaar op straat weer tegen te komen. Ze volgen elkaar speels door de arcades. Uiteindelijk kruisen hun paden op een roltrap en eindigen ze in een verleidingsdans op een rood-blauwe parketvloer.
Otto Lotz en Zoe Barnard zijn de modellen voor de campagne. Zoe Barnard, een recent model voor Lacoste en Calvin Klein, schittert met delicate hindeogen en donker haar. De 20-jarige in Hong Kong geboren Australische met Anglo-Indische roots is al het gezicht geweest van Vogue Australia, Vogue Italia en Elle Australia. Ze is ook bezig met een carrière als filmmaker. De blonde Deen Otto Lotz heeft veel ervaring in de modellenwereld. Hij heeft model gestaan voor onder andere Prada, Jil Sander, Boss, Fendi en Tom Ford. Hij heeft ook model gestaan in commercials voor Polaroid, Boss en Massimo Dutti.
Lacoste vertrouwde de danschoreografie toe aan de Parijse choreografen Cathy Ematchoua en Malik Lenost. Hairstylist Paolo Soffiatti was verantwoordelijk voor de styling. De advertentie wordt begeleid door het levendige, ritmische nummer "Like Boys" van de electropopband Hyphen Hyphen uit Nice. Hyphen symboliseert de connectie tussen zijn band en het publiek.
De printcampagne die samen met de video werd gelanceerd, gerealiseerd door fotograaf Axel Morin, toont het verliefde koppel tussen de arcades en met het parfumduo. Axel Morin regisseerde ook de videoshoot. Voor de postercampagne schakelde Frenzy Paris, het meermaals bekroonde creatieve bureau achter de Lacoste-campagne, het PR-bureau BETC Etoile Rouge in.