Lanvin Me - de campagne
De vrouwengeur Lanvin Me werd in 2013 gelanceerd door het traditionele modehuis Lanvin Paris. Het werd geïnitieerd door modeontwerper Alber Elbaz, die creatief directeur was van het huis Lavin ten tijde van de ontwikkeling en lancering. Lanvin Me belichaamt zowel de damesmode van het Parijse modehuis als een bepaald type vrouw. De Engelse geurnaam " Me " betekent "ik", "mezelf" en "ik", afhankelijk van de context en is, net als het parfum zelf, volledig gewijd aan de draagster.
Alber Elbaz legde uit dat dit een vrouw is die individueel en zichzelf is, maar geen individualistische of narcistische persoonlijkheid. Het is eerder een vrouw die zichzelf niet vergeet en voor zichzelf zorgt. Ze is net zo modebewust in de manier waarop ze zich kleedt en haar modekeuze, zonder te veel met de stroom mee te gaan en een afspiegeling van anderen te zijn. Ze is gewoon uniek, helemaal zichzelf en volgens haar eigen persoonlijke smaak. Ze draagt wat ze mooi vindt en waar ze zich prettig in voelt. De typische Lanvin Me vrouw is zelfverzekerd, spontaan, elegant, vrouwelijk, wilskrachtig, sensueel en houdt er ook van om zichzelf cadeaus te geven en zichzelf te verwennen. Deze geur is zo'n geschenk.
De reclamecampagne promoot het parfum Lanvin Me met reclamefoto's en een promotiefilm. In beide media is een vrouw afgebeeld die op een foto gekleed en gestyled is op een luxe, modieuze, chique manier en getooid met pompeuze maar stijlvolle kostuumjuwelen. Ze ligt ontspannen op een bank in een kleurrijk zomerjurkje en kust haar eigen spiegelbeeld in de spiegel. Haar adem vormt de geurnaam "Me " op de spiegel. In de reclamefilm wordt de flacon gepresenteerd met fonkelende heldere edelstenen die in het rond springen.