Break out, geniet van het leven en heb gewoon plezier
Het gezicht van de MIU MIU Fleur D'Argent reclamecampagne is Stacy Martin. Er is echter alleen een korte fotoserie met haar en de fles. Het einde van de MIU MIU L'Eau Rosèe clip dient als clip. In de clip breekt de jonge vrouw uit haar saaie dagelijkse leven, redt een kitten, ontmoet haar trendy vriendin Sijia Kang en gaat op weg naar een extravagant feest.
Dit feest vindt plaats op een eiland, waar de twee naartoe reizen in een speedboot uit de jaren 1950. Daar aangekomen lopen ze hand in hand achter het opschrift MIU MIU Fleur D'Argent de trap op naar de feestelijk versierde villa, waar ze al verwacht worden. Iemand overhandigt Stacy Martin de kitten. Ze knuffelt de harige vriend en wiegt op de maat van de muziek voordat ze met een licht uitdagende blik in de camera kijkt. De extreem korte clip eindigt met de kitten op tafel, samen met het kristalheldere flesje en Stacy Martin die zegt " MIU MIU Fleur D'Argent. De nieuwe geur".
MIU MIU zegt zelf over Fleur D'Argent dat de geur vrouwelijk en sensueel is, gemaakt om verlangen op te wekken. Dit verwijst zowel naar het eigen verlangen als naar het verlangen van de ander. De vrouw die deze geur draagt houdt ervan om te verleiden, net zoveel als dat ze ervan houdt om verleid te worden. Dit verwijst echter niet alleen naar erotische verleiding. Het betekent ook de verleiding om uit het dagelijkse leven te breken, misschien om iets "stoms" te doen, je koffers te pakken en een paar dagen op reis te gaan of om je weer kind te voelen en gewoon rond te racen. Het leven is te kort om altijd alles serieus te nemen.