Reclamecampagne voor Nina Ricci Luna inspireert met betoverende beelden
De lach van meisjes, een spannende dag uit het leven van een prinses en de oneindig inspirerende wereld van sprookjes - dit alles leidde tot de creatieve vonk waaruit het mysterieuze Luna werd geboren naar de geur Nina. Alle beelden en elementen van de campagne zijn ontworpen met de speciale magie van deze filosofie in gedachten.
De twee geuren en hun verschillen worden op een geraffineerde manier gepresenteerd, vooral in de begeleidende advertentie. Modellen Frida Gustavsson als Nina en Jac Jagaciak als Luna huppelen lachend en spelend door hun betoverende wereld. De twee nieuwsgierige prinsessen volgen een wolf en een uil naar een magisch, mistig bos, waar ze de verleidingsboom met zijn zoete flaconvruchten vinden.
De advertentie en het bijbehorende artwork zijn een ware lofzang op romantische verhalen en mysterieuze magische wezens van alle soorten, en het is geen toeval dat de wolf en de uil worden beschouwd als wijze en beschermende metgezellen voor avonturiers en nieuwsgierigen die onbekende paden bewandelen.
Dit is precies de reden waarom Nina Ricci Luna zich richt tot de moderne vrouw die nog steeds haar innerlijke kind en haar verrukking voor mysterieuze plaatsen herbergt. Ze verbaast en betovert met een eeuwig jeugdige charme en een zelfverzekerde kracht die gevoed wordt door haar dromen. De draagster van Luna staat open voor de verborgen magie van de wereld en wil die met iedereen delen. Voor elke vrouw die besluit om 's ochtends een Luna te zijn, is de wereld haar koninkrijk, waarvan ze de wonderen elke dag opnieuw ontdekt en viert. Daarom fascineert ze anderen en verzamelt ze altijd nieuwe, interessante bewonderaars op haar zwerftochten.