Ex-Formule 1 coureur Mark Webber is het reclame gezicht voor Porsche Design Palladium
Porsche Design Palladium is een gedurfde, moderne, energieke en sportieve geur. Wie kan zo'n mannelijke mannengeur beter presenteren dan een succesvolle autocoureur? Het gezicht van de nieuwe campagne voor de sportieve geurserie van Porsche Design is voormalig Formule 1-coureur Mark Webber.
De succesvolle autocoureur stond negen keer bovenaan het Formule 1-podium. Mark Webber belichaamt echte sportiviteit en wordt ook door veel internationale motorsportfans herkend. De coureur uit Australië beëindigde zijn twaalfjarige Formule 1-carrière in 2013 en is sindsdien een Porsche-fabriekscoureur in de LMP1-klasse enduranceraces. De lange tijd Formule 1-coureur staat voor sportiviteit, mannelijkheid en stijl - precies de eigenschappen die de sportieve en krachtige Porsche Design Palladium-geurserie ook belichaamt in de puristische flacon.
De dynamische symbiose van de onmiskenbare Porsche Design s met de high-tech glamour van de autosport is perfect geslaagd in de elegante Palladium geur. Mark Webber over de campagne: "De geuren van Porsche Design Fragrances zijn elegant en karaktervol. Ze benadrukken mijn persoonlijke stijl en zijn de perfecte begeleiding voor mij - of het nu op of naast het circuit is. De samenwerking met Porsche Design en hun op technologie geïnspireerde producten past daarom perfect bij mij."
De reclameposter symboliseert ook pure mannelijkheid en koele elegantie. Het toont een portret van Mark Webber tegen een zwarte achtergrond, die zijn mannelijke, opvallende gezicht prachtig benadrukt. Het kundige spel van licht en schaduw benadrukt het mannelijke facet vakkundig.