Een elegant ontwerp voor moderne vrouwen
Er is geen expliciete reclamecampagne voor deze intelligent ontworpen vrouwengeur. Wel is er een reclamecampagne voor het sublabel Porsche Design Woman. Met dit sublabel richt de autofabrikant zich voor het eerst op vrouwelijke vrienden van strakke sportwagens. Het zijn immers niet alleen mannen die houden van het coole design van de wereldberoemde racewagens. Accessoires zoals brillen, elegante koffers en trolleys en natuurlijk de gelijknamige geur- en verzorgingslijn zijn een heel bijzonder extraatje, en niet alleen voor Porsche-fans.
Een clip die met een knipoog reclame maakt voor brillen en trolleys is cool en sympathiek, elegant en stijlvol. Het is makkelijk voor te stellen hoe een reclamecampagne voor de geur van het nieuwe Porsche-merk eruit zou zien. Het label ziet de draagster van Porsche Design Woman als een vrouw van de wereld, met stijl en een gezond zelfvertrouwen. Design is voor haar net zo belangrijk als functionaliteit. Speelse bloemetjes die gewoon mooi zijn en meer niet, passen niet bij de moderne powervrouw van vandaag. De vrouw die het parfum draagt, weet wat ze wil en hoe ze het kan krijgen. Ze breekt de regels, past zich aan, is discreet of provocerend, net wat haar goeddunkt. Ze kan zeker met 180 km/u door de bochten suizen. Maar ze kan ook haar pad kruisen met gevoel en zachte elegantie.
De lancering van het merk en de geur Porsche Design Woman, die tegelijkertijd in boetieks van München tot Londen en Milaan tot New York en Beverly Hills werd gelanceerd, is net zo zelfverzekerd. Is er nog een reclamecampagne nodig voor de poederig-bloemige geurlijn, die meteen met enthousiasme werd ontvangen?