Een verleidelijke vrouw voor een verleidelijke geur
De verleidelijk zoete en bloemige geur Rochas Mademoiselle Rochas is gericht op jonge vrouwen en vrouwen met een jong hart, die het leven benaderen met een gevoel voor avontuur en puur optimisme. Vrouwen die van het leven houden en het glas zelden half leeg zien. Vrouwen die meestal een betoverende glimlach op hun gezicht hebben en die liever door de regen dansen dan zich er doorheen haasten om op het droge te komen. Natuurlijk moet deze levensvreugde, die de geur Rochas Mademoiselle Rochas moet benadrukken, ook terugkomen in de campagne die de geur promoot.
Daarom begeleiden we een jonge, mooie blondine door haar dag in de levendige reclamefilm. Het begint in de badkamer, waar ze zich opfrist in een goed humeur. Tegelijkertijd zien we een man wachten in een café in Parijs. Het is al duidelijk op wie hij wacht voordat de blonde schoonheid een pluizige witte jurk aantrekt en het huis verlaat. Uiteindelijk komen zij, de man en een paar vrienden samen - en er wacht een cadeau op de mooie blondine dat haar doet glimlachen. De posters bij de campagne tonen scènes uit de clip, waarin ook de verleidelijk mooie jonge vrouw te zien is.
De naam van de mooie jonge vrouw met de innemende glimlach en prachtige blauwe ogen is Noémie Schmidt. Schmidt werd in 1990 geboren in Zwitserland, maar is nu een bekende actrice over de hele wereld: Ze is waarschijnlijk het bekendst om haar rol als Henrietta van Engeland in de televisieserie "Versailles", waarin het leven aan het hof wordt geportretteerd. Ook hier betovert Schmidt met haar optimistische manier van doen en haar moeilijk te ontwijken glimlach.