Een mooi gezicht voor een verleidelijke geur
De vrouwengeur Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo, die begin 2018 werd uitgebracht, is een eerbetoon aan de liefde voor het leven, maar ook aan vrouwen. Daarom werd een wilskrachtige en mooie vrouw centraal gesteld in de Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo-campagne en werd het Britse model Suki Waterhouse gekozen als het gezicht. Waterhouse begon als een tomboy in de straten van Londen. Tegenwoordig is de mooie Britse, die ook als actrice werkt, een van de meest gewilde gezichten in de modewereld. Ze heeft onder andere gewerkt als ondergoedmodel voor Marks & Spencer en als model voor Coast. Een van haar grootste successen vierde ze op het witte doek in de film "Love, Rosie", waarin ze de rol van Bethany Williams speelde.
In de campagne ter promotie van het parfum Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo vertegenwoordigt ze de vrouwen die Salvatore Ferragamo met het parfum wil eren: vrouwen die van het leven houden. Daarom verschijnt ze ook als zodanig in de advertenties. Hierin neemt ze ons mee door haar leven in verschillende outfits, stijlen en locaties - en laat ze ons zien wat ze leuk vindt aan het leven. Bijvoorbeeld reizen, vroeg naar bed gaan, wilde feesten, een diva zijn en natuurlijk de wereld en de mannen die aan haar voeten liggen. De clips zelf maken ook gebruik van verschillende kleurstemmingen, soms extreem kleurrijk en soms heel stijlvol in zwart-wit.
In het fotogedeelte van de campagne, dat de posters en advertenties siert, is Waterhouse schaars gekleed en alleen te zien gewikkeld in een roze deken. Er is echter niet veel blote huid te zien. Haar lippen zijn zeer discreet opgemaakt, maar haar donkere ogen en sterk benadrukte wenkbrauwen trekken ieders aandacht. In haar hand staat het flesje Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo parfum, dat ze bijna liefdevol vasthoudt.