De reclamecampagne voor Serge Lutens Fils de joie: spannende animatie
De uniseksgeur Serge Lutens Fils de joie werd uitgebracht in 2020 en wordt op de markt gebracht door Shiseido Group/Beauté Prestige International. De wereldberoemde Franse parfumeur Serge Lutens heeft zijn eigen merk sinds het millennium 2000. Zijn geurkunstwerken, waarvan hij de meeste creëerde in samenwerking met Christopher Sheldrake, hebben een eigenzinnige magie.
Serge Lutens Fils de joie adverteert de sensuele geur met prachtige esthetische beelden waarin het flaconontwerp het donkere mysterieuze centrum vormt. Het slanke, elegante parfumflesje kan in verschillende posities worden aangetroffen - soms gekanteld naar de ene of de andere kant, soms ondersteboven. De kleurgecoördineerde achtergrond in blauw- en violettinten maakt de flacon van Serge Lutens Fils de joie nog aantrekkelijker. Hoogtepunten van de hele geslaagde enscenering zijn de versieringen op het parfumflesje, die elk een element van de geurcomponenten op de foto's vertegenwoordigen: pastelkleurige bloemen betoveren, bossen en mineralen schitteren enigmatisch.
De parfumontwerper Serge Lutens is een liefhebber van jasmijnbloesems, waarvan de lustopwekkende werking hem al heel lang inspireert. Zijn jeugdherinneringen inspireerden hem tot het creëren van het parfum Serge Lutens Fils de joie: De nacht vol onverklaarbare verschijningen, het vertrouwde onherkenbaar veranderd, roepen bij het kind sterke emoties op die hij aan niemand kan toevertrouwen.
In de geuren van de Collection Noire geeft de ontwerper veel over zichzelf prijs, wat de essences zo vertederend authentiek maakt. Hij en zij zullen altijd een stukje van hun eigen levenservaring terugvinden in Serge Lutens Fils de joie - een andere manier om het individuele uniseks parfum te ontdekken. In de reclamecampagne schittert Serge Lutens niet alleen als parfumontwerper, maar ook als fotograaf en filmmaker.