Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-59%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Police To Be Sweet Girl

De geur +

Police To Be Sweet Girl: Sensueel en zelfverzekerd, een onweerstaanbaar fruitig arrangement voor actieve vrouwen

Zelfverzekerd, extravert en sensueel zondig: Zo presenteert Police To Be Sweet Girl (2020), de damesgeur van het geurduo Police To Be Bad Guy & Sweet Girl, zich. Het Italiaanse streetwearlabel, bekend om zijn provocerende geuren, brillen en mode, interpreteert de Hamletboodschap "To Be or Not to Be" dit keer in glinsterend roze, zoals altijd geflankeerd door een chroomkleurige mondkap met bijpassende bevestigingsclip en de Police logo-arm.

De provocerende flacon, gepresenteerd in een bijpassende flacondoos met doodshoofd, verbergt een even expressieve geur: gedurfd en trendy tegelijk, ontworpen voor alle vrouwen die hun persoonlijkheid willen tonen. Onweerstaanbare fruitige noten van zwarte bes en sinaasappel, omlijst door bergamot, openen de geur. Ze worden gevolgd door een zoet bloemenhart van cyclamen, jasmijn en karamelakkoorden. Patchouli, kasjmierhout en ambroxan vormen de sensuele, glamoureuze basis. Police To Be Sweet Girl is een levendige metgezel voor zowel avondgebeurtenissen als alledaagse ontmoetingen.

Het label Police werd opgericht in 1983 en maakt met zijn geuren statements voor vrijheid en een vleugje rebellie. Het werkt samen met bekende neuzen als Domitille Michalon-Bertier, Mathilde Bijaoui, Olivier Pescheux en Veronique Nyberg. De Skull geurlijn werd opgericht in 2011 en presenteert duo-edities zoals Police To Be Bad Guy & Sweet Girl. The Bad Guy (2020) is de incarnatie van het speelse kwaad met bloedsinaasappel, munt, rode tijm en vetiver. Met zijn sensueel verslavende nuances van cassis, toffee, patchoeli en de veganistische muskvariant Ambroxan is Police To Be Sweet Girl de perfecte tegenhanger.

De luxe flacons in de serie worden geproduceerd door het gerenommeerde Venetiaanse parfumhuis Mavive. Ongeacht de provocerende boodschap van de geuren, is Mavive oprichter Massimo Vidal toegewijd aan de Venetiaanse glastraditie en produceert ze daar. Alle materialen die worden gebruikt in de Police-geuren, zoals glas en aluminium, zijn recyclebaar en de verpakking is FSC-gecertificeerd. Cellofaanverpakkingen, warme prints en coatings zijn ook bewust vermeden om de impact op het milieu te minimaliseren.

Moderniteit, provocatie en nonchalance: allemaal terug te vinden in de print- en onlinecampagne voor beide geuren. De jeugdige hoofdrolspelers, een man en een vrouw, poseren zelfverzekerd met zwarte en roze petten voor de flacons van de series en dansen eromheen op het ritme van de muziek. Police spaart kosten noch moeite om zijn geuren te promoten: Antonio Banderas, George Clooney en Bruce Willis zijn al in advertenties verschenen. Ze staan allemaal voor een jonge, stedelijke levensstijl, die tot uiting komt in zowel de mode als de geuren van Police, zoals Police To Be Sweet Girl, een statement geur voor zelfbewuste vrouwen.

Hartnoten:
Jaar van uitgave:
2020
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten