Unieke flacons voor unieke geuren
Door de jaren heen heeft het Italiaanse bedrijf verschillende persoonlijkheden uit de wereld van sterren en sterretjes weten aan te trekken voor zijn reclamecampagnes, zoals Bruce Willis, David Beckham, George Clooney, Neymar, Antonio Banderas, Paolo Maldini en Jy Chang-Wook.
De reclame richtte zich vooral op mode, terwijl de geuren eerder terughoudend waren. Tot op de dag van vandaag zijn er slechts enkele reclameposters en campagnes te zien voor de geuren van het label. Video's waarin de producten en hun verpakking worden gepresenteerd zijn ook zeldzaam.
Wat zeker is, is dat elke fles van " Police " duidelijk herkenbaar is dankzij de onmiskenbare vorm van de naakte schedel. De melodieuze en betekenisvolle namen van de smaken zijn reclame op zich, zoals het geval is met Police To Be. Het uiterlijk van de flesjes getuigt ook van de individualiteit van de inhoud en is een reclamecampagne op zich. Wie kan de ongewone geur Police To Be, ontwikkeld en ontworpen met de grootste vindingrijkheid, ontgaan? Dankzij het uitgebreide en soms liefdevolle ontwerp met details als koptelefoons, strikken en kroontjes zijn de naakte schedels geenszins afstotelijk.
Integendeel, waar Police To Be ook wordt gepresenteerd, op een poster of in het schap, de fles en verpakking trekken de aandacht en zetten de individualist aan tot kopen. Het is alsof ze rechtstreeks tot de kijker spreken, in kleur, met de naam en alsof ze speciaal zijn gemaakt voor de persoon die ze koopt. In sommige illustraties wordt "To Be " aangevuld met "or not to be", het citaat uit de tragedie "Hamlet".