FERRAGAMO - Geurcampagne met Hero Fiennes-Tiffin
De verfijnde mannengeur Salvatore Ferragamo FERRAGAMO werd gelanceerd in februari 2020. De inspiratie voor de geur was gebaseerd op het idee dat mensen hun eigen lot bepalen. Het idee voor de geur FERRAGAMO werd ontwikkeld door Paul Andrew, creatief directeur van Salvatore Ferragamo. De mannengeur onthult een moderne definitie van mannelijkheid en benadrukt de persoonlijkheid van een veelzijdige ziel wiens kracht is gebaseerd op innerlijke contrasten. Contrasten zoals kracht en gevoeligheid, creativiteit en pragmatisme, zelfvertrouwen en kwetsbaarheid. Moedig, authentiek en vrijgevochten, neemt de moderne FERRAGAMO man zijn leven in eigen handen en wordt meester van zijn eigen succes.
De jonge Britse acteur Hero Fiennes Tiffin is het gezicht van de mannengeur.
De moderne FERRAGAMO man wordt vertegenwoordigd door de jonge Britse acteur Hero Fiennes-Tiffin in de wereldwijde reclamecampagne, die door Salvatore Ferragamo wordt gepresenteerd in alle winkels, media en sociale netwerken. Fiennes-Tiffin is het neefje van de beroemde acteurs Ralph en Joseph Fiennes. Hij werd beroemd door films als "Harry Potter - The Half-Blood Prince" in de rol van de jonge Tom Riddle en het romantische drama "After" als Hardin Scott.
De promotiefilm voor de geur Salvatore Ferragamo FERRAGAMO is geregisseerd door filmmaker en fotograaf Gordon von Steiner. Het vertelt het verhaal van de jonge FERRAGAMO man, hoe zijn levenshouding zich ontwikkelt en hoe hij zich, met een script in de hand, afvraagt: "Wie wil je zijn?". Hij herhaalt deze vraag nadenkend, repeterend, zichzelf onderzoekend en expressief meerdere keren in verschillende situaties en locaties in een grote stad totdat hij uiteindelijk vastberaden het podium op gaat. Hero Fiennes-Tiffin belichaamt de nieuwe FERRAGAMO man perfect in elk opzicht en, in zijn eigen woorden, hij wil de beste versie van zichzelf zijn en alles wat hij liefheeft zo goed mogelijk doen.