Police To Be Bad Guy is intens, zelfverzekerd en absoluut modern. Deze fruitige, kruidige mannengeur verrukt met zijn bedwelmende compositie, die vol spannende contrasten zit. Het is een onverschrokken geur voor mannen die precies weten wat ze willen, en Police To Be Bad Guy onthult zijn kruidige, aromatische kant al vanaf de topnoot. Nootmuskaat, rode tijm en pepermunt combineren met frisse, groene noten en wrange, zoete akkoorden van bloedsinaasappel tot een verkwikkende, verrassende compositie. De intens bloemige, sensuele aroma's van roosgeranium en witte bloemen ontmoeten een heerlijke sorbet van groene appel in de hartnoot. Een gourmand-zoete basisnoot maakt de verslavende geur compleet. Vanille, tonkaboon en karamel geven het parfum een intense, delicate warmte die zachtjes wordt omhuld door verleidelijke muskus en balsamico-houtachtige vetiver.
Het zelfverzekerde, kruidig-frisse Police To Be Bad Guy trekt ieders aandacht met zijn buitengewone samenstelling. Ook de fles is een echte blikvanger. Het schommelende doodshoofdontwerp van de Police To Be geuren, dat inmiddels een echt handelsmerk van het label is geworden, zet de intense geur vakkundig in scène.De doodshoofd flacon van Police To Be Bad Guy wordt geleverd in een geraffineerd, glanzend diepzwart dat perfect past bij het "bad boy" imago van de opwindende geur. Kleine details in elegant zilver zorgen voor een aantrekkelijk contrast en versterken het unieke ontwerp.
Police heeft een perfecte uitgaansgeur gecreëerd met de intense Police To Be Bad Guy. De fruitige, kruidige compositie inspireert met zijn onwankelbare zelfvertrouwen en grote karakter, en de geur werd samen met het vrouwenparfum Police To Be Sweet Girl opgevoerd voor de reclamecampagne. De spot speelt zich af in een nachtclub - compleet met elektronische muziek, flitsende lichten en een gigantische discobal. De mannelijke hoofdpersoon verschijnt als een typische bad boy, met donkere kleding, veel sieraden en talloze tatoeages. Zijn vrouwelijke tegenhanger daarentegen is een echte "sweet girl" die altijd een vrolijke glimlach om haar lippen heeft. Trouw aan het motto "opposites attract" lijken de twee hoofdrolspelers ook onweerstaanbaar tot elkaar aangetrokken, feesten ze uitbundig samen en genieten ze van de wilde nacht.
Achter het spannende Police To Be Bad Guy zit het Italiaanse modelabel Police. In 1983 richtten de gebroeders De Rigo het merk op, dat zich aanvankelijk specialiseerde in moderne zonnebrillen van hoge kwaliteit. Na verloop van tijd breidden de modebewuste broers hun portfolio uit met horloges, sieraden, lederwaren en natuurlijk geuren. De ongewone, rockende ontwerpen van het label vonden al snel enthousiaste fans en zijn nu niet meer weg te denken uit de garderobes en kleedkamers van modebewuste trendsetters. Veel beroemdheden behoren ook tot de trouwe klanten van het bedrijf, waaronder Bruce Willis, George Clooney, Neymar, David Beckham en Antonio Banderas, die allemaal al als reclamegezicht voor het label zijn verschenen.