Levensstijl die ook wordt weerspiegeld in geuren
Tegenwoordig zijn geuren van Police niet meer weg te denken uit parfumerieën. Hoewel het eerste parfum van het Italiaanse modelabel pas in 1998 verscheen, zijn er sindsdien meer dan 80 geuren gelanceerd, waaronder Police To Be Tattooart for Man en Police To Be Tattooart for Woman. Het is helaas niet bekend wie deze geuren heeft ontworpen.
De parfumeurs die Police geuren creëren zijn Violaine Collas, Alexandra Monet, Véronique Nyberg, Christian Vermorel, Pierre Bourdon, Cyrill Rolland en Lucas Sieuzac. De twee parfumfabrikanten Drom en Mane hebben ook voor Police gewerkt en doen dat nog steeds. Deze namen zijn natuurlijk geen onbekenden in de parfumwereld, want ze hebben meer dan 300 geuren gecreëerd. Police en Mavive werken al samen sinds de eerste geur van het modemerk en de parfumeurs worden altijd samen geselecteerd.
Het is belangrijk voor het label dat de neuzen het modemerk begrijpen. Police staat voor mode die geschikt is voor dagelijks gebruik, die soms aanstootgevend is maar geen schandalen afdwingt. De mode is gedurfd, jong, stijlvol, van de straat voor de straat. De geuren die de neuzen creëren moeten ook zo zijn. Net als Police To Be Tattooart for Man moet een geur mannelijk of vrouwelijk zijn en absoluut draagbaar. De neuzen die het label al heeft ingeschakeld, hebben deze uitdaging begrepen en verwerken altijd verschillende smaken in de parfums en eaux de toilette met hun respectievelijke, totaal verschillende oorsprong. Police To Be Tattooart for Man bewijst dat je ook met subtiele geuren een mannelijke uitstraling kunt hebben. Het parfum is daarom gericht op iedereen die meer waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk dan aan een nicheparfum.